1400-04-08 15:05
1194
0
75204
عضو شورای شهر گرگان :

ماندن دادبود از اوجب واجبات است / شهردار گرگان بخاطر "مردم شهر" بماند

ابراهیم جرجانی گفت : پروژه هایی که در حال حاضر در حال اجراست آرزوی دیرینه و خواست قلبی مردم شهر است و باید شهردار گرگان بماند تا به سرانجام برسد.

به گزارش گلستان ما ؛ ابراهیم جرجانی عضو شورای اسلامی شهر گرگان در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد : فعالیتهای فرهنگی ، اجتماعی و عمرانی خوبی در زمان شورای پنجم با همراهی دکتر دادبود شهردار گرگان شروع شده که باید به اتمام برسد.

جرجانی با اشاره به نتایج انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان گفت : نتیجه انتخابات نبایست به روند فعلی توسعه شهر گرگان لطمه بزند .

وی تصریح کرد : پروژه هایی که در حال حاضر در حال اجراست آرزوی دیرینه و خواست قلبی مردم شهر است ، از شهر بازی مدرن تا تله کابین گرفته تا سرمایه گذاری های در بازار هفت شهر الغدیر و پروژه سرمایه گذاری ملل در حوزه گردشگری، گرگان را متحول می کند.

عضو دوره چهارم و پنجم شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد : این فعالیتها با دکتر دادبود شروع شده و بسیاری از این پیمانکاران بخاطر شخصیت شهردار گرگان پای این پروژه ها ماندند و اگر دادبود بخواهد برود شاهد توقف این پروژه ها خواهیم بود .

جرجانی تاکید کرد : از دکتر دادبود می خواهم اگر درخواستی برای سایر سمتها یا وزارتخانه و ... دارد بخاطر مردم گرگان بماند و این پروژه ها را به پایان برساند چون واقعا حیف است که این اقدامات بزرگ با یک تدبیر نادرست متوقف شود .

وی با اشاره به پاکدستی و سلامت نفس شهردار گرگان گفت : خیلی از این پیمانکاران گفته اند تا زمانی که این فرد شهردار گرگان است ، پای پروژه ها می مانند .

جرجانی از منتخبین جدید شورای شهر گرگان خواست با دقت بیشتر و منطقی تر عرصه مدیریت شهری گرگان را پیش ببرند و پروژه های خوبی را که شروع شده را به پایان برسانند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.